« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Sprawy organizacyjne

1. stwierdzenie quorum

5. Ocena zasobów pomocy społecznej w 2023 r.

6. Ocena za 2023 r. poziomu wdrożenia „Strategii rozwiązywania problemów społecznych w Powiecie Parczewskim na lata 2016-2023”

7. Sprawozdanie z realizacji w 2023 r. „Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Powiecie Parczewskim na lata 2021-2025”

8. Informacja starosty z wykonania uchwał rady oraz działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym

9. Raport o stanie Powiatu Parczewskiego za 2023 r.

1. przedstawienie raportu o stanie Powiatu Parczewskiego za 2023 r.

2. debata nad raportem

1) głosy radnych

2) głosy mieszkańców powiatu

10. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Parczewskiego za 2023 r.

1. przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Parczewskiego za 2023 r. oraz informacji o stanie mienia Powiatu Parczewskiego

2. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Parczewskiego za 2023 r.

3. przedstawienie opinii komisji stałych Rady Powiatu w Parczewie o sprawozdaniach: finansowym i z wykonania budżetu powiatu

4. odczytanie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Parczewie stanowiska tej komisji o sprawozdaniu finansowym wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Parczewskiego za 2023 r. oraz uchwały tejże komisji w sprawie opinii o wykonaniu budżetu powiatu za 2023r. oraz wniosku o udzielenie absolutorium Zarządowi Powiatu w Parczewie

5. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Parczewie w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Parczewie z tytułu wykonania budżetu za 2023 r.

6. otwarcie dyskusji Radnych Rady Powiatu w Parczewie nad sprawozdaniem finansowym wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Parczewskiego za 2023 r.

18. Wnioski i oświadczenia radnych

19. Informacje przewodniczącego rady dotyczące zgłaszanych interpelacji i zapytań między sesjami oraz informacja o korespondencji skierowanej do rady

20. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej